? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 2

Rindu mencucuk bintang...

Hoho.. Rindu lak nak keluar lepak dengan kawan d club tengah2 malam. Kat sanalah tempat ku melepaskan tension yg menggunung..! Hoho,teringat lak kisah main redah masuk jer dalam club,walhal tak buka tabble pun. I'm not that type k,i don't drink. Aku just go for fun with friends. Aku nak cta pengalaman pertama ku menjejakkan kaki ke tempat terlarang ni. Hoho.. Satu hari tu,kawanku dtg dgn kwn dia,mereka ajaklah aku pergi clubbing mlm tu. Aku pun dh lama teringin nak ziarah tempat ni. Dulu asyik tengok jer dalam TV,aku pun nk gak merasa. Dengan was2nya,aku pun setuju. So,malam tu aku masuk satu club ni,Grappa. Betapa 'pack'nya manusia dalam tu. Hoho.. Rasa segan lak nak masuk. Dalam otak ku asyik memikirkan 'ambush' kerana aku tyme tu under-age,belum cukup umur lg tau. Kawan2ku tariklh aku ke dalam. Lagu 'Dont stop the music' dimainkan,hoho..macam Rihanna lak aku berjalan melintas sekumpulan manusia yg tengah 'layan' dengan muzik ni.

Masing2 asyik menari dengan lincah,teraba2,ber'kissing'. Aku lak?.. JUST DANCE!! Hoho.. Aku sempat gak perhati karenah budak2 sebaya ku n teenagers lain. Ada yg 'shuffle',mabuk,kasi 'servis' date masing2 (buat2 phm k..huhu),x kurg gak yg tpekik terlolong.
Dengan asap rokok yg tebal,himpitan berpuluh2 manusia,udara yg sikit n suhu yg panas,macam di dlm sauna lak aku. Mengalir deras peluh dibuatnya. Nak ke mana lagi?.. Kami bergerak ke port lain lak,Travillion,Barzing,Jungle,Amoebar. Kami rempuh dalam club yg nmpk crowded,so kira masuk free lh. Hoho.. Pukul 2 pagi,we all pulang,letih. Walaupun the nyte is still young,aku yg young ni tau lh limit2nya,takut lak kalau polis ambush club. ENJOY,the best word to describe malam tu.
p/s: Bila kwn2ku nk ajak ku keluar lg?...

0 pengkritik :):