? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 2

Bosan menunggu..



Yup2,memang bosan menunggu keputusan ujian akhir Semester 1 aku ni. Macam menunggu keputusan SPM lak. Erh,mrk ni tak tau ker dorang buat aku gelisah sepanjang cuti ni. Aku xsure lah aku dpt result yg elok. Hoho,coz aku banyak bermain dalam kelas. Paling teruk pun,dok umpat lect dari belakang. Kadang2 bergambar dgn classmate,depan or blakang lect. Tak percaya masa berlalu dgn pantas. Tup2,aku dh kahwin..! (kahwin ker?? huhu) No lah. Hoho.. Aku harap keputusan yang bakal keluar 7 Jan ni memberangsangkan dan tidak mengecewakan. Penat study sampai tgh mlm,sampai berjerawat muka,mata lebam xckp tido. Sekarang,aku hanya mampu bertawakal dan berdoa jer...




p/s: Hope my pointer upper 3.0,lebih baik kalau 4 flat.. Hehe.. Berangan..!

0 pengkritik :):