? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 3

Pergi jalan pun boring..

Semalam,aku drive,bawak mak n adik i shopping barang keperluan sekolah. Hoho,aku ni sekadar driver je. Kerna terpaksa,aku bawak gak pergi Sarawak Plaza,cari beg. Punyalah banyak manusia,kereta tu xpayah cakaplh,sampai berpusing2 aku cr parking. Akibatnya,aku xdpt nk masuk n beli brg kerana aku sibuk pusing2 cr parking. Mak n adik ku je masuk dalam,cepat gak mrk bli beg tu. Adik aku beli beg Adidas (hitam,merah),tp beg tu utk laptop,aku pun hairan gak taste adik ku ni. Nak dikatakan berlaptop takde pun. Harganya,Rm 60 lebih jer. Dulu,aku beli beg Converse xdelah mahal sangat,Rm130 jer,serta pencil casenya yg matching dgn beg..hoho (tak nak kalah). Habis membeli beg,kami cari kasut lak. Destinasi seterusnya,kedai kasut Bata area Wisma Satok,berdekatan Pasar Minggu. Pasar Minggu?.. Class pilihan adik ku.. Hoho,mak n adik ku tengah try kasut manakala aku merayau2 sambil melihat karenah pekedai yg dok pujuk org beli barangan mereka. Adalah pak cik ni,jual barang kraf depan 7 Eleven,aku tertarik dengan beg sarung handphone ni,cantik,tapi aku tak beli,mahal siot. Mak aku panggil,selesai bab kasut,apa lagi? Beli stationery di Upwell Gita,sempat gak membeli mash potato yg siap ada cheese,fuh,sedap!! Otw pulang lak,aku beli ayam panggang. Untuk keluarga makan sambil tonton Gelanggang Raja Lawak. Overall,aku kenyang..hoho!!!




0 pengkritik :):