? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 1

New Year preparation...

Pukul 3.30,aku selamat tiba di rumah Lily. Nak tahu buat apa? Perap ayam! Hoho,perempuan ni tak tahu nk perap,so dia panggil aku datang. Ramuan2nya:


  • sos tiram

  • mentega

  • bawang putih dan halia ditumbuk lumat

  • lada

  • gula

  • garam sedikit

  • kiub pati ayam
Lepas tu kita sapukan or mandikan kepak2 ayam ni dengan rata,biar semua bahan2 ni meresap dalam kulit2 n isinya. Selesai semua,kita biarkan kepak tu dlm freezer sebelum dipanggang.

Habis memerap ayam tu,aku pun duduk layan lihat drama 'Laila Majnun' kat Tv3,hoho,xpat miss tgok cta ni,sedih. Jam 5.30 petang,i dah ready nak pulang,Lily pun nak ambil Filza n Zaty. Dalam perjalanan pulang,Lily lak call. Dia suruh aku patah balik,aku pun patah balik. Rupa2nya,dia minta teman coz ayahnya sibuk melayan tetamu yang baru jer sampai. Hoho,sebenarnya aku pun tak nak pulang awal,i nak bersiar2. Lily drive Kancil. First stop,rumah Filza. Then,turn aku lak drive. 2nd stop,rumah Zaty. Pastu,Zaty lak drive. Hehe. Nak pergi mana lepas ni?? Kami pergi membeli arang!! To Semariang Batu!!!






0 pengkritik :):