? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 31

Driver for a day...

Semalam aku diseksa jadi pemandu untuk sehari..! Betapa letihnya n lenguh kaki n tanganku. Sampai sekarang masih sengal2 lagi tanganku. Nasib baik aku ni 'budak baik'..kalau tak,i suruh jer dorang pakai teksi ke,bas ke,tak pun perahu tambang. Hoho!! Petang lak i teman mak cik jiran pergi pasar,beli barang runcit utk kedai dier. So,i drivelah lagi... 1st,were headed to Pasar Ikan yang lama,bukan nk beli ikan k,coz dekat sana dah takde lagi jualan sayur2an n ikan,sekarang tempat tu hendak dirobohkan coz terlalu usang. Bila melihat gerai2 tu,terimbaslah kenangan memalukan di kotak fikiranku. Haha,waktu aku kecil2 dulu,aku suka ikut mak aku ke pasar,membeli ikan,suatu hari tu aku pakailh selipar yang bukan dibuat daripada getah,tup2,aku membuat gaya kuak-lentang atas lantai yang penuh dengan air2 kotor tu. Hehe,aku pun tergelak sorang2.

Now,back to reality,i menunggu mak cik jiran tu beli brg. Bosan menunggu sorang2 dalam kereta. Lama lak tu membeli brg,beli brg ke buat brg,aku pun xtahu. Aku bergambarlh dalam kereta,mengisi ke'boring'an. Orang yg lalu-lalang hairan bin pelik melihat 'flash' di dalam kereta,hehe,ada aku kisah?!!! (tagline Azwan Ali). Pulang jer dari shopping kat kedai murahan ni,hehe,pegi KFC lak. Baik betol mak cik jiran ku ni,siap belanja tu. Alhamdulillah.. Ringan juga keletihan ku bila menghirup air Pepsi yg sejuuuuk tu. Tiba jer dkt rumah,aku terus melompat ke sofa,tidur..zZzZZzz. Hehehe..

~THE END~

0 pengkritik :):